Vikarie

HAHAHAHAHA jordens dummaste vikarie på Engelskan seriöst, han går på vad som helst, kan typ inte prata engelska ens och ser ut som.. jag vet inte vad! Han trodde jag och två kompisar hade grov ADHD (inget emot det) haha asso vi har haft honom hela veckan nu men den här lektionen slår alla, så jävla rolig. När jag får "anfall" så måste jag göra ett pappersflygplan och jossan en pappersloppa, hahahaha! vi driver sönder med honom asso gud va roligt det är! haha.

Men iallafall.. jag har precis ätit korv med curry, jätte gott! :D haha och jessica är osocial och sitter bara vid tvn, fast ska snart oxå gå dit, hihi (a) Lite senare ska vi till Karlberg och sola solarium men några sen ska jag hem och träna :)


bild från nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0