Tjena, allt bra? :)

hejsan på er, allt bra med er? det är super med mig, lite halv segt bara men annars är det ockej :)

då har man precis spelar kort som vanlig då haha! När jag kom hem tidigare idag, efter att ha köpt kamera och det så åkte jag ner till Tove en stund sen kom vi tillbaka hem till mig och chilla här, åt mat och fixa oss.. eller aa.. hon fixa sig haha. Sen kom Becca och Tove drog så jag och becca börja fixa oss sen drog vi till donken, tjocka oss lite sådär och åkte bara runt på min moppe och dunka musik :)

Mamma och becca spelar fortfarande kort, dom är riktiga kort nördar asså, hela tiden vill dom spela kort :O jag blir galen på dom. Och jag är jätte trött nu också, jag vill sova :( men ska sluta klaga, hoppas ni fick en lyckad kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0