veterinären och ny kamera!

Nyss vaknat, man blir väckt av att pappa kommer in i mitt rum och frågar vem jag har i matte -.- snacka om att jag blev sjuuuuukt irriterad!
men aja, vi ska snart åka iväg till veterinären med Diva för hon ska ta en spruta, ingen aning om varför men aa :) och sen ska vi åka och fixa en ny kamera till mig, tappade ju bort min i turkiet, eller aa.. jag tappa den i vattnet.. så vi får en ny för 1300 och den kostar 2000 i vanliga fall så det är ju bra :) Det vart man också väckt av i morse när man hade somnat om, jobbig morgon.. den ringer Tove och väcker mig som vanligt, fast den här gången va det klockan 11 och inte 10 haha. Men vi ska röra på oss nu så ska dra, hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Julia - Fashion blogg

Hejsan!

Allt bra idag!? <3

2011-06-17 @ 14:05:02
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0