Fått mina Bieber saker!

Fick kyckling sallad som mamma och pappa köte när dom va och handla, vill dom att jag ska banta nu också :O haha, men pappa hade fått paket från utlandet, snacka om glad jag blev då, vi drog ner till ica och jag fick alla bieber saker som jag beställde men såklar är jag sämst på engelska så råkade läsa fel på "klistermärke" och skall så jag fick något typ app klistermärke man ska sätta på iphonen men det funkar lika bra, det är ju bieber på ju? :D fick båda tröjorna också så nu är jag laddad till på lördag för då är det bieber träff i kungsan! Pluggade sen och sen kom Jessica, pluggade lite till och kollade på tv, sepelade kort som vanligt.. hehe men nu har hon dragit så nu är jag ensam, vad ska man göra nu? :( Ni får bilder på sakerna imorgon, ingen ork att ta kort och sånt idag, tyvär! och jag har fått shortsen också ;)
puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0