"hatar" pappa

kom hem från sollentuna C för en stund sen, drog dit med jossan efter skolan, lika roligt som vanligt, hahahah! har cp ryck på mina föräldrar som tänker på sig själva, vi skulle åka och kolla på mitt hår idag och göra det finare och så men sen kommer j*vla pappa och bara nej vi ska inte åka någonstans, du ska plugga. Och han är den ända av oss som har körkort, cp damp jag får!! Tycker dom att jag tycker det är roligt att gå med en j*vla boll på huvudet, har f*n aldrig uppsat, usch, hatar det här! dom förstår verkligen inte hur det är, jag skäms över mitt hår!! jag gråter floder. Asso usch säger jag bara till pappa, riktigt ego -.-
och han tror jag kommer vara trevlig mot honom ikväll, glöm det! aldrig i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0