Juuste .. :)

någon svarade rätt på frågan, det är alltså Sandra Nillper som gästbloggar, cassandras bästa vän :)

Just nu stter jag och Rebecca hemma hos mig och tittar på något skit på 6an :) Denna kväll började hemma hos Jessica, där vi va med jessica och julia. Sen bestämde vi oss för att tagga till någon fest, men jag och becca orkade inte så vi åkte bara hem till mig och chilla, sen kom tim och för ca 50 minuter sen kom calle + två andra killar som jag inte känner, och där stog jag i mjukisshorts och alldeles förstor vit tshirt.. :P haha kul va? Sen snodde calle tim och drog med honom ut.. Så nu sitter jag och becca här.. men calle kanske skulle komma tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0