mitt hår är borta..

Kom precis hem från Stinsen, skulle klippa mig.. brukar alltid klippa mig på björn axen för våran kompis klipper där och så men nu svara inte han så åkte vi till stinsen, tror jag aldrig varit så nervös för att klippa mig förut.. Hon visar en läng jag behöver klippa för annars kommer det alltid vara slittet och jag va osäker men sa ju okej men jag tror att den där j*vla f*ttan klippte längre mitt hår är sjuukt kort, efter jag såg det jag grät, åh jag grät, och grät, o grät, det tog inte slut. Mitt hår är mitt allt! och nu har jag nästan inget kvar!! känner mig osäker på mitt utseende nu, jag ska ha hårförlägning!!!! Jag satta upp håret i en boll direkt! och så kommer det bli tills jag fått längre hår! Tänk er att alltid ha haft långt fint hår och sen helt plöttsligt klipper någon av hälften av det, det är fan hemskt, det är en mardröm för mig som slog in!! ni kanske tycker jag är överdriven eller något men mitt hår betyder allt för mig, jag älskar mitt hår och nu är hälften borta..
Ni får ingen bild på det nu för jag har precis fixat det, ska snart ut. så vi ses

Kommentarer
Postat av: Elin

Hair grows girl ;)när man har långt hår från början så tycker man själv att allt e borta när man klipper 2 dm, men typ ingen som märker nån större skillnad än en själv ;)

2011-05-21 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0