Morgon :)

Godmorgon sötnosar! sovit gott? :) det har iallafall jag, gick och la mig klockan elva typ och gick upp klockan tio, jag har sovit skönt och sovmorgon fick man också :) eftersom vi har något poeration dagsverke eller vad det heter, man ska jobba någonstans och få 250 kr när man är klar som går till fattiga barn eller något, inte ens det, typ till olika skolor utomlands, skit tråkigt. Så jag ska stannar hemma och pluggar istället, och snart ska vi in till stan så ska jag fixa till mitt hår och köpa saker till turkiet :) snart åker jag!

Robin kanske ska komma hit men jag vet inte om jag honner det för jag måste fixa mig, klä på mig, plugga och så ska vi typ åka in till stan klockan 2 eller något :( stackarn, känns som om jag dissat han jätte mycket nu för tiden men det är bara för att jag måste plugga, måste ju ta mitt körkort också!
Ska väll ta och börja plugga nu då, vi ses sen :)

Jag i turkiet förra året :)

Kommentarer
Postat av: Killen som blev dissad!!!

Aww

2011-05-25 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0