nu börjar man igen :)

Nu va det ju ett tag sen jag blogga, men nu ska jag komma igång igen och ta nya tag! Har väldigt mycket prov den här veckan som kommer så det kan bli väldigt stressigt men jag ska göra mitt bästa!

Det jag har gjort när jag inte kunnat blogga, eller aa inte hunnit så har jag ju pluggat till mitt moppe prov som va i onsdags och det faila jag på.. 46 rätt av 65 och man skulle minst ha 52 men jag ska göra om det nu på fredag så måste plugga plugga plugga och sen så har jag två prov i veckan och två redovisningar, en i spanska och en i engelska.. blir mycket plugga nu innan jag åker till turkiet, åker ju dit om en vecka!

Ikväll ska jag och tove till rösjön och träffa massa kompisar, vet inte vad vi ska göra där men aa det ska väll bli roligt, och så kommer vi dö idag också, eller? ;) haha men ni får ha det så gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0