Nu har hon åkt..

Japp nu är cassi i värmen i turkiet och njuter medans jag sitter här i kalla och gråa sverige och sörjer för att hon är borta :( Usch, Jag kommer inte få träffa henne på 2 hela veckor! Hemskt ju.. Jag tillbringade iallafall hela kvällen igår med henne + Kevin, Tim, Anthon, Rickard, Matilda, Ellen, Jossan, Walle (?) och Paulina :) Cassi kom och hämta mig med hennes moppe, vilket var väldigt kul eftersom hon precis tagit kortet då :) Sen körde vi upp till cassi för att jag skulle lämna blommor åt Pia, cassis mamma, för hon fyllde år! Pia älskar vita tulpaner men tulpan-sesongen är ju typ över så det fick bli vita rosor istället :) Dock skulle hon ju inte kunna titta på dom så mycket eftersom hon åkte idag, men hon tog kort på dom iallafall :) Sen rullade vi vidare till matildas place där vi träffade alla :) Cassi drog vid 11 någon gång eftersom hon skulle upp tidigt nästa morgon.. Hon skulle åka hemmifrån vid 3 - halv 4 tror jag :) Så efter många pussar och kramar så lät jag henne åka.. ;) Cassi Smsade mig kl 5 imorse och skrev ett sista hejdå.. Eller hon skrev: Kommer sakna dig älskling :( <3333 /cassi.. När jag såg det imorse började jag grina.. haha nörd jag är! MEN hon är min bästavän! Idag har jag hittills ätit frukost och jaa, det var ju ungefär allt, nu ska jag baka kladdkaka!

Som ni vet är jag cassandra books bästa vän, jag har kännt henne sen 4an och jag kan inte leva utan henne.. Så vem är jag? ;) KOMMENTERA!

Armbandet är från cassi :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra Nillper

2011-05-28 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0