Nu vid datorn :)

äntligen får jag sätta mig vid datorn för pappa, men det är bara för att jag ska plugga på nätet (a) men passar på att blogga ;) Jooooobbig skoldag fast ändå inte, har vart ganska chill, för det mesta. Sandra, jossan o Jessica har övat på sin dans som dom ska visa imorgon på "melodifestivalen" haha något vi har i skolan. Så har för det mesta kollat på dom och hjälp lite typ :) Sen har man haft spanska redovisning SJÄLV! usch, det va hemskt :( hatar att redovisa inför klass och specielt själv också.. så har man gjort NO prov också efter skolan.. ååh. men det gick bra, hoppas jag :)

Jessica följde med mig hem efter skolan för hon behöve plugga matte och läsa klart någon bok vi ska ha gjort till imorgon och så, måste också göra det.. men känner att körkortet är viktigar nu. Så har bara pluggat nu när jag kommer hem, imorgon är det inget plugg och sen inte på 3 månader!! för på lördag eller aa imorgon får jag sommarlov! gud va skönt!!
kan inte fatta att jag åker till turkiet om 2 dagar! omg :D fast tycker synd om sandra :( kommer sakna henne jätte mycket och alla andra också såklart :)
Men ska väll ta och göra lite nu och sen äta :) puss på er!

Och glöm inte frågestunden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0