plugga plugga plugga..

Jag skoja inte huuuuur tråkigt det här är :O Jag har blivit sjukt trött på allt pluggande, på skolan på allt!! jag har pluggat konstant i tre veckor tror jag och det har varit ett helvete, skönt att det är sista dagen idag för imorgon är det sommarlov, gud vad skönt det ska bli att komma bort från sverige, bort från STOCKHOLM! men kommer sakna alla underbara vänner, Jag kommer sakna alla men vissa mer och det är ju självklart, Sandra Nillper, Paulina Markenfelt, Tove Lagerlund, Anna Hagberg, Jessica Brammer, Jossan Wilgren, Gustav Kjell ni är några av dom.

Men ska väll fortsätta med pluggandet nu.. yees! ska kolla lite facebook bara först sen blir det plugga plugga plugga plugga!, puss på er! och haha glöm inte frågestunden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0