slutade 11.00 idag!

Hade två lektioner idag, vi hade halv studiedag. slutade 11.00, sjukt skönt!! Jag, pauo o ellen väntade på alla i 8a som slutade 13.00 haha! så drog jag och jacke till viby plan och träffa Eddie, Linus o några så kom anden också. Råkade glömma mit jacka i skolan på bänkarna sen när jag ska hämta den så är den borta, panik jag fick!! men någon hade slängt in den i toves skåp (hennes skåp är olåst) så skjutsa pappa hem mig på min moppe, ååh om en vecka tar jag kortet! så övade på att få upp den på stödet, den är ju sjukt tung! men kom på ett litet knep så det gick lättare :) har pluggat trafik lite nu och nu blir det engelska glosor, drar till vibyplan senare och träffar alla :) puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0