Spik i foten!

Rubriken handlar om en händelse från igårkväll.. Hela gänget var påväg ner till matildas källare som dom håller på att renovera.. Anledningen till att vi gick ner dit vet jag inte.. Jag gick sist och hann bara ta ett steg i trappan innan jag klev på en liten spik.. Eller asså det är som en vit plastsak som det sitter 4 spikar på, på ena sidan sitter det 3 st och på andra bara en, så det var väl lite tur i oturen att jag inte klev på den sida med 3 spikar.. Haha, när jag lyfte på foten så satt plastsaken liksom kvar så jag försökte dra ut den, och det krävdes lite kraft men tillsist gick det, och då började hela hälen dunka, så jag sprang ner och sa "ööh matilda, jag fick en spik i foten" och då frågade någon utav killarna, tror det var anthon, om jag hade den kvar, men jag sa att jag drog ut den.. Sen gick jag upp till badrumet och fick ett plåster av matilda och sen kännde jag knappt av det, men idag kan jag knappt gå på foten.. :(
Jaja, märks det att jag inte har något att skriva? x) haha..
Såg några inlägg längre ner och märkte att cassi hade på sig MITT LINNE till turkiet.. asså BITCH, jag älskar det randiga linnet, bara för att det är långt och täcker my big ass.. ;) haha, jag kommer ta livet av henne när hon kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0