Svar på Frågestund

mohammed ali
ja zänker dig län.

Svar; trevligt, lycka till :)

rebecca
pinsammaste du har gjort ?
går du fortfarande på fotboll?
saknar dig!

Svar; öööh.. jag kommer faktiskt inte ihåg.. det är nog.. när jag tappade ut alla mackor i skolans matsal inför hela nian, usch. Nej jag slutade förra sommaren tyvär :( Saknar dig med!

Anti Justin Bieber
Hur fan kan du vara Justin Bieber när du kan svenska? idioten visste ju inte ens vad tyskland var...

Svar; för det första fattar jag inte frågan :S och för det andra så behöver inte alla veta vart eller vad alla länder ligger eller är? tror inte ens du vet det :s

 

ghd
från skala 1-10, hur snygg tkr du att du är?

Svara; haha jag kan nog inte poäng sätta mig själv, men kanske 7-8 haha.

Justin Bieber
jag heter Justin Bieber och jag undrar om du har lust att träffa mig, jag tycker så mycket om dej(H)

Svar; haha omgen du är ;) väx upp och skaffa ett liv :)

Anonym
Hur är kontakten mellan dig och Einar nu?
Har du fortfarande känslor för honom?
Oskuld?

Söt chey, bra blogg! :)
puss.

Svar; Den är bra mellan oss :) Jag kan ju inte säga att jag inte har känslor för honom, det finns ju fortfarande kvar och ibland saknar jag bara tiderna med honom och vill baka tillbaka.. Jag är inte oskuld.
Tack så mycket! :)

ANNA ♥ 
favorit maträtt?
favorit färg?

haha roliga frågor ^^


Svar; haha det måste nog vara fajitas, älskar det! favorit färg.. Vitt, blått o svart :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem förlorade du oskulden till? ;)

2011-05-29 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0