Jag är vadå, glad idag :D

Det va inte lika tråkigt i skolan idag, jag fick en hel paradisask av jacke som han haft i sitt skåp jätte länge så gick runt och åt av den och "fjäska" för alla lärare och bjöd dom hehe (a) Fick massage av både Tove och Jacke idag, det va super skönt!! Och jag jobbade jätte bra på SO idag, tyckte det va roligt, jag tycker SO är roligt, händer nästan ALDRIG! Gjorde sälskap med Jossan hem för hon bor hos sin pappa och han bor typ 3 min från mig så gick vi och snacka och lite sånt, vi brukar alltid flumma i skolan också haha! Eller aa spelar ingen roll vart vi är, blir ändå flum ;)

Kom hem för ett tag sen och gjorde lite på körkortonline och sen gjorde jag och pappa ett test på tid (som man måste göra för att få tid på trafikverket) på 70 frågor och måste ha 70 % rätt där men på provet riktiga provet 80 % men dom drar bort 5 frågor som på riktiga provet, och gissa vad jag fick? jo fick 87 % rätt alltså 58 rätt av 65, vet ni hur glad jag blev!! så bara hoppas på att jag får en tid nu på trafikverket och plugga stenhårt, jag ska ha det där moppekortet!!!

Mamma och pappa åkte precis iväg, dom ska handla mat. Så jag passar på att blogga haha ;) Ska plugga mer sen när pappa kommer hem och lite senare ska Jessica komma hit om hon orkar. Men det gör hon nog, det va ju hon som fråga ;)
Min mobil har varit lite cp så jag har inte kunnat lägga in bilder på datorn så därför inga specielt nya bilder har kommit upp men igår gick det när jag skulle ladda mobilen med datan :D Så lite bilder från förra och den här veckan kan ni få.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0