WE LOVE JB!

Igår gick det inte att blogga, jag kom in på blogg.se och så men när jag skulle spara inläggen så blev det bara error så jag fick lite damp, hehe. det gick inte ens att skicka sms? men aja, berättar om i lördags och igår :)

I lördags va vi ju på bieber träff, gud det va så roligt! att få träffa alla belibers och allt. Börjad med att alla samlades vid gärdet typ vid elva tiden och så gick vi vidare till en äng vid kaknästornet och övade på alla danser och sen vid ett tiden tror jag så fick alla dra och äta någon stans, så ska vi ta bussen, jag lovare det va mer än 100 pers som stod och väntade på bussen men vi är lite smartare så vi går till busshållplatsen före så vi kommer på bussen men gud vilket kaos det va på busse, det va helt fullt. Alla bara trängde sig på och gud, det va så roligt! Vi käka såklart på donken! sen drog vi till plattan där vi skulle sammlas vid halv tre och göra alla danser men det vart bara kaos, vi fick sjunga själva för dom hade inga högtalare och "haters" kastade vatten, cola, ja allt möjligt på oss men vi gjorde tillbaka, jag och min kompis gick upp till en kille som hade en gul plast påse i handen, han kanske va i våran ålder och vi trodde det va vattenballonger eller något så vi tog den och ba "nu räcker det!" men så fick vi gratis jordgubbar, haha! alltid lika gott! Det vart fett mycket bråk med folk som kom in i mitten och dunka annan musik och allt, men vi hade polisen på våran sida, hahaha!
Dom vevade upp Canadas flagga också, för justin bieber kommer ju från Canada så det va riktigt gulligt av dom :) Vi hade så rooooligt!
Vi drog väll hem vid sex tiden, hade så j*vla ont i fötterna, dog på sängen och somna i en timme typ sen gick jag upp och duscha sen kom massa kompisar hit.

Igår kom Linus till mig vid tolv tiden, så fick gå upp lite tidigt :( men vi kolla på film och så men va tvugen att dra vid tre för jag skulle på "kalas", min kusin fyller 9 år så vi fira henne, jag skoja inte, det va nog det tråkigaste barnkalaset jag vart på, bara massa små ungar överallt. När jag kom hem messa Eddie mig att jag skulle komma till Vibyplan så jag ringde pauo och fråga om hon skulle dit och det skulle hon så hon kom och hämta mig, hennes pappa skjutsa henne så få plocka dom upp mig, jätte gulligt :) så träffade vi tim, calle, anthon, kevin o några till. drog hem vid tip, pallade inte vara kvar, haha!
Ni får bilder från i lördags och videos kanske kommer upp ikväll! puss på er!

Här är BARA belibers, och det är sjukt många bakom mig också!

helt kaos på bussen, haha

WE LOVE YOU JB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0